Informații generale

Puteți plasa comanda atât din contul dumneavoastră de client (creat cu ajutorul unei adrese de e-mail valide și a unei parole), cât și ca vizitator, fără a fi nevoie să vă înregistrați pe site.

Pentru a comanda:

• Selectați produsul dorit de pe site
• Alegeți varianta sau cantitatea dorită
• Adăugați produsul în coș
• Completați câmpurile aferente informațiilor de contact și adresei de livrare
• Alegeți modalitatea de plată
• Verificați din nou datele pentru a vă asigura că sunt corecte
• Finalizați comanda
• Verificați dacă ați primit un e-mail de înregistrare a comenzii pe adresa indicată

Da, comenzile pot fi plasate telefonic la numărul 0748 817 912 sau prin e-mail la hello@blively.ro.

Vă vom solicita datele complete de contact și de livrare, vom crea comanda cu produsele dorite, vom alege metoda de plată solicitată și vă vom informa cu privire la expedierea acesteia.

Pașii pentru utilizarea unui cod de discount sunt:

• Adăugați în coș produsul/produsele dorite
• Apăsați pe "Finalizează comanda"
• Introduceți codul de discount în secțiunea ”Cod de reducere"
• Click ”Aplică” și continuă către secțiunea de expediere, de restul ne ocupăm noi

În cazul în care doriți să aflați mai multe detalii despre statusul comenzii, clienții înregistrați pe site pot acces secțiunea „Comenzi” din contul de client și pot vizualiza stadiul în care se află comanda, iar pentru clienții care nu au un cont pe site, pot urmări statusul comenzii accesând butonul ”Vezi comanda” din e-mailul de confirmare primit.

De asemenea, orice actualizare cu privire la expedierea și livrarea comenzii va fi notificată prin e-mail.

1. Credit/Debit CARD – procesator Plăți Online (Mobilpay – Netopia) – cardurile acceptate sunt Mastercard, Visa și Visa Electron – indiferent de model.


• După finalizarea comenzii veți fi redirecționat automat către pagin securizată de plată, unde va trebui să completați datele necesare plății. În momentul în care plata este finalizată, veți fi notificat pe adresa de e-mail cu privire la acest aspect (lipsa acestei notificări de la MobilPay/Netopia indică faptul că tranzacția nu s-a finalizat cu succes).
• Procesarea datelor de card se face în mod exclusiv pe serverul Mobilpay, blively.ro nu solicită și nu stochează detalii referitoare la cardul dumneavoastră.

2. Ramburs la curier – suma aferentă comenzii va fi achitată în numerar la momentul predării coletului la adresa dvs. de către firma de curierat.

În cazul în care întâmpinați erori în timpul realizării plății cu cardul, reîncercați plata verificând corectitudinea datelor de pe card, de asemenea verificați dacă cardul este valabil și dacă dispuneți de soldul necesar pentru achitarea comenzii. De asemenea, dacă după validarea informațiilor introduse apare un nou mesaj de eroare la a doua încercare, contactați banca emitentă sau realizați plata de pe un alt dispozitiv/browser.

În plus, dacă aveți nevoie de ajutor în vederea finalizării unei comenzi, ne puteți apela la numărul de telefon: 0754 473 170, prin e-mail la adresa hello@blively.ro sau pe chat-ul disponibil în site, pentru asistență suplimentară.

Informațiile referitoare la comanda plasată și la cardul de credit sau debit folosit, precum și datele dvs. personale sunt protejate cu strictețe. Utilizăm cele mai avansate standarde pentru transferul datelor și accesarea informațiilor.

Pentru plățile efectuate cu cardul, informațiile referitoare la acesta (numărul cardului, CVV, etc.) nu se păstrează.

Da, factura se va emite și va fi transmisă către dvs. în format electronic prin e-mail în momentul în care comanda va fi confirmată și va fi pregătită pentru expediere.

Da, pentru acest lucru ne puteți contacta la numărul de telefon 0748 817 912 sau prin e-mail la hello@blively.ro și puteți solicita acest lucru.

Modificare sau anulare comandă

Pentru anularea comenzilor cu plata ramburs este necesar să ne contactați în cel mai scurt timp de la plasarea acestora la numărul de telefon 0748 817 912 sau prin e-mail la hello@blively.ro.

Pentru comenzile achitate cu cardul, dacă comanda nu a fost procesată, tranzacția va fi anulată în momentul în care ne contactați telefonic/e-mail, urmând ca suma să fie restituită în contul dvs. în termen de 3-15 zile lucrătoare, în funcție de banca emitentă a cardului. Pentru comenzile deja expediate, suma va fi restituită în cel mai scurt timp posibil din momentul în care ne furnizați datele contului bancar în care doriți să vi se returneze suma aferentă comenzii, ocupându-ne personal de acest lucru.

În cazul în care comanda cu plata ramburs a fost deja ridicată de curier și doriți anularea acesteia, vă vom solicita să ne comunicați acest aspect pentru a contacta firma de curierat și a anula livrarea. Dacă coletul se află deja în posesia curierului și urmează să ajungă la dvs., va trebui să refuzați coletul și să comunicați curierului faptul că doriți ca acesta să fie redirecționat către sediul firmei noastre.

Pentru a modifica datele de livrare sau de contact ale unei comenzi deja plasate este necesar să ne contactați în cel mai scurt timp la numărul de telefon 0748 817 912 sau prin e-mail la hello@blively.ro.

De asemenea, aveți posibilitatea să modificați datele de client pentru următoarele comenzi aaccesând secțiunea “Detaliile contului meu”, ”Vezi adresa”, ”Editează” sau ”Adaugă o adresă nouă”, dacă dețineți un cont înregistrat pe site.

Pentru a modifica comanda este necesar să ne contactați în cel mai scurt timp la numărul de telefon 0748 817 912 sau prin e-mail la hello@blively.ro și să menționați modificările pe care le doriți pentru a putea restabili totalul de plată pentru comanda respectivă.

Înregistrare

Pentru a vă înregistra și a vă crea un cont de client este necesar să accesați secțiunea ”Cont” din site, ”Creează un cont”, să introduceți Numele, Prenumele, precum și o adresă de e-mail validă, urmată de o parolă pentru contul dvs.

După completare, veți primi un e-mail de activare a contului. Dați click pe butonul ”Activează-ți contul”.

Daca nu vă amintiți parola contului dvs, vă rugăm să dați click pe „Ai uitat parola?”, introduceți adresa de e-mail aferentă contului și urmați instrucțiunile pentru resetarea parolei.

Dacă aveți nevoie de asistență cu privire la resetarea parolei, ne puteți scrie un e-mail pe hello@blively.ro sau ne puteți contacta telefonic la 0748 817 912 și vom reseta noi parola.

Stocul produselor

Pentru fiecare produs afișat pe site, disponibilitatea în stoc a acestuia este indicată prin posibilitatea de a adăuga în coș produsul.

De asemenea, stocul este indicat pe pagina de produs, deasupra cantității prin mesaje precum ”În stoc, gata de livrare” culoare verde sau ”Stoc redus” culoare galben.

Produsele indisponibile vor afișa mesajul ”Stoc epuizat” și nu vor putea fi adăugate în coș.

Dacă produsul dorit este indisponibil, aveți posibilitatea de a fi notificat în momentul în care acesta revine în stoc prin introducerea unei adrese de e-mail valide în secțiunea ”Anunță-mă când intră în stoc”.

Acest lucru este posibil în cazul în care pentru produsul dorit se află în stoc un număr mai mic de bucăți decât cel dorit de dvs.

Livrare

Comanda va fi predată curierului selectat de dvs. în aceeași zi dacă comanda a fost plasată până în ora 13:00.

Pentru pentru comenzile plasate după această oră, în zilele de weekend (sâmbătă și duminică) sau în zilele legal libere, comanda va fi expediată în următoarea zi lucrătoare, urmând a fi livrată în termen de 1-2 zile lucrătoare de la data expedierii, pentru localitățile care se află în aria de acoperire a companiei de curierat partenere și de 3-5 zile lucrătoare pentru restul.

De asemenea, termenul de livrare poate varia în perioada promoțiilor (Black Friday, Reduceri de Crăciun etc.).

Expedierea coletului va fi notificată către dvs. prin e-mail și/sau SMS. Pentru a urmări traseul coletului, puteți accesa link-ul de tracking primit în e-mail și să vizualizați expedierea prin introducerea nr de AWB.

În plus, statusul comenzii poate fi monitorizat pe Blively.ro în secțiunea “Comenzile mele”.

  • 15 lei pentru comenzile livrate la easybox
  • 17 lei pentru comenzile livrate la domiciliu
  • GRATUIT pentru comenzile mai mari de 250 de lei

Blively.ro va suporta costul livrării pentru comenzile care au o valoare totală mai mare de 250 de lei.

În acest caz, livrarea este gratuită indiferent de curierul selectat.

Momentan coletele de pe Blively.ro sunt expediate exclusiv pe teritoriul României.

Curierul va mai face o încercare de livrare, teoretic în ziua următoare. Maximul de încercări pentru livrarea coletului fiind de 2 la număr. În cazul în care nu se poate livra comanda, aceasta se va păstra la filiala firmei de curierat cea mai apropiată, timp de 7 zile lucrătoare.

Contactează-ne pentru a stabili o nouă livrare sau ia legătura pe cât posibil cu curierul pentru a primi comanda în intervalul de timp dorit.

Dacă întâmpini probleme cu livrarea comenzii deși ai primit confirmare pentru expedierea acesteia, te rugăm să ne contactezi telefonic la 0748 817 912 sau prin e-mail la hello@blively.ro pentru a ne ocupa de remedierea acestui aspect.

Retur

Pentru a returna produsul sau produsele comandate este necesar să urmați câțiva pași simpli.

Verificați dacă produsul pe care doriți să-l returnați este eligibil pentru retur și apoi contactați-ne telefonic la 0748 817 912 sau prin e-mail la hello@blively.ro cel târziu în a 14-a zi calendaristică de la data primirii produsului.

Produsul trebuie returnat în aceeași stare în care a fost livrat, în ambalajul original.
www.blively.ro/policies/refund-policy

Ne străduim în permanență să oferim produse sigure și de calitate excelentă, de aceea orice produs defect/neconform sau deteriorat în urma transportului poate fi returnat pe baza unei solicitări la 0748 817 912 sau hello@blively.ro.

Solicitarea va fi însoțită de o poză a produsului/produselor în cauză, iar în urma analizei acesteia se va efectua schimbul cu un alt produs sau restituirea sumei aferente, în funcție de alegerea dvs.

Vom solicita un curier la adresa dvs. pentru a ridica returul și/sau pentru a vă aduce la schimb coletul cu produsul nou, costurile fiind suportate integral de către Blively.ro.

Dacă s-a făcut o greșeală asupra comenzii dvs. vă invităm să notificați imediat acest lucru echipei Blively la numărul de telefon 0748 817 912 sau prin e-mail la hello@blively.ro.

Va trebui să ne precizați Numele, numărul de comandă, produsul dorit, produsul primit în mod efectiv și atașați o poză dacă este posibil.

Echipa noastră se va ocupa de livrarea comenzii dvs. în cel mai scurt timp posibil, costurile fiind suportate integral de către noi.

Politica noastră de retur menționează faptul că în cazul în care ambalajul produsului este desfăcut, produsul nu poate fi returnat.

Pentru alegerea produsului potrivit, a nuanțelor de BB Cream sau fond de ten ideale, echipa noastră este mai mult decât bucuroasă să vă ofere consultanță.

Contactează-ne la numărul de telefon 0748 817 912, prin e-mail la hello@blively.ro sau scrie-ne pe chat-ul disponibil în site și te vom ajuta să faci alegerile potrivite!

Costul transportului pentru retur este gratuit în cazul produselor defecte/neconforme, deteriorate în urma transportului sau a celor livrate greșit sau lipsă.

În cazul în care se dorește returnarea produselor din alte motive decât cele menționate mai sus, costul va fi suportat integral de către dvs.

Informații cu privire la produse

Știm cât este de dificil de a alege dintr-o gamă variată de produse sau de a depista problemele și nevoile pe care pielea noastră le are, de aceea îți stăm la dispoziție în orice moment pentru a alege ce vi se potrivește.

Prin telefon la 0748 817 912 sau pe chat-ul site-ului vă vom răspunde în cel mai scurt timp la întrebări, vă vom ghida în alegerea produselor potrivite și vă putem oferi suport chiar și în crearea unei rutine corecte de îngrijire a tenului pe baza informațiilor oferite de dvs.

Pentru că punem calitatea și siguranța clientului pe primul loc, toate produsele comercializate pe site-ul Blively.ro sunt originale și importate direct din țara de origine, Republica Coreea, colaborând doar cu furnizori autorizați. De asemenea, produsele sunt trecute și prin propriul sistem de control al aprovizionării, fiind verificate constant aspecte precum ambalaj, semne distinctive, codul de bare, data de fabricare, de expirare etc.

De regulă, brandurile de produse cosmetice coreene inscripționează pe ambalaj data fabricării produselor.

Aceasta este indicată cu 제조일. Uneori este scrisă și data expirării produsului, cu EXP sau 유통기간 și este însotiță aproape întotdeauna de data fabricării.

De asemenea, este important de menționat că datarea, în cele mai multe cazuri, se găsește pe ambalaj spre exemplu sub forma EXP2024.09.07. În acest caz, produsul este valabil până la data de 07.09.2024.